Cyfrowe centrale telefoniczne

Instalacja centrali telefonicznej

Oferujemy rozwiązania oparte o istniejącą w Państwa firmie infrastrukturę telekomunikacyjną – możemy wykorzystać klasyczne linie telefoniczne lub całkowicie przenieść numery telefonów do operatorów VoIP.

Telefonia VoIP to przede wszystkim:

  • niskie koszty utrzymania,
  • duża wydajność i możliwości rozbudowy,
  • liczba jednoczesnych połączeń przewyższająca możliwości standardowego rozwiązania telekomunikacyjnego,
  • dowolna liczba numerów wewnętrznych,
  • dowolna liczba numerów miejskich,
  • nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne,
  • zapowiedzi głosowe,
  • poczta głosowa,
  • nagrywanie połączeń,
  • rejestr połączeń dostępny przez www lub zapisywany w bazie danych,
  • integracja z telefonami komórkowymi i aplikacjami softphone,
  • komunikaty powitalne, różne w zależności od daty i czasu,
  • wybór dokonywany przez osobę dzwoniącą za pomocą wybrania tonowo jakiegoś numeru, po wcześniejszym wysłuchaniu komunikatu,
  • muzyka podczas oczekiwania na połączenie z numerem wewnętrznym.

    Korzystając z rozwiązania IP mogą Państwo dzwonić na telefony stacjonarne i komórkowe pomimo braku tradycyjnego „gniazdka telefonicznego”. Obecnie w tradycyjnych rozwiązaniach telekomunikacyjnych, cyfrowych lub analogowych otrzymują Państwo możliwość wykonywania jedynie 30 jednoczesnych połączeń. Technologia VoIP nie ma takiego ograniczenia. Liczba jednoczesnych połączeń zależna jest od przepustowości łącza internetowego – im szybsze, tym więcej osób może jednocześnie rozmawiać. Mogą Państwo posiadać jeden numer miejski lub wiele (np. po jednym dla każdego numeru wewnętrznego), często o liczbie numerów decyduje charakter firmy i to czy to Państwo dzwonią, czy klienci do Państwa. Nasze rozwiązanie pozwala na podłączenie dowolnej liczby numerów wewnętrznych, np. jeden dla każdego pracownika w firmie.